تغییر روش غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی
تغییر روش غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی
معاون رگولاتوری از آغاز ساماندهی خدمات ارزش افزوده پیامکی شامل پیامکهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی و بازی و سرگرمی خبر داد و گفت: روش غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی تغییر کرد.
تغییر روش غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی
معاون رگولاتوری از آغاز ساماندهی خدمات ارزش افزوده پیامکی شامل پیامکهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی و بازی و سرگرمی خبر داد و گفت: روش غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی تغییر کرد.
تغییر روش غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/azarshaf/domains/my21.ir/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 399