تغییر روش غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی
تغییر روش غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی
معاون رگولاتوری از آغاز ساماندهی خدمات ارزش افزوده پیامکی شامل پیامکهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی و بازی و سرگرمی خبر داد و گفت: روش غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی تغییر کرد.
تغییر روش غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی
معاون رگولاتوری از آغاز ساماندهی خدمات ارزش افزوده پیامکی شامل پیامکهای تبلیغاتی و اطلاعرسانی و بازی و سرگرمی خبر داد و گفت: روش غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی تغییر کرد.
تغییر روش غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی